Propelljakten av Ungt Entrepenørskap Oslo

Vinnerne mottar premie

Ungt Entreprenørskap i Oslo inviterte alle Oslos ungdomsbedrifter til Propelljakt.
I samarbeid med Sparebankstiftelsen DNB gir de ungdomsbedriftene i et tidlig stadium mulighet til å pitche ideene sine foran en jury og umiddelbart få tilbakemelding på sin idé. Her konkurrerte ungdomsbedrifter fra Oslo om muligheten til å få opptil 10.000,- i oppstartskapital. Juryen bestod av representanter fra næringslivet som jobber med innovasjon og entreprenørskap.

F21 stilte med to ungdomsbedrifter: PopDrink UB og FootWorld UB. PopDrink UB gikk rett inn i juryens hjerter - og vant! Det var kombinasjonen av en innovativ idé, en gripende presentasjon og grundig forarbeid som gjorde at de gikk av med seieren. Footworld UB hadde også en svært god pitch, og gjorde en god figur på scenen. Veldig god innsats av begge bedriftene.

PopDrink har lagd en popcorn/godteri-holder for barn som kan festes på flaskebrusen.
Slipper man søl, lettere for barna å holde styr på, og man kan lettere fordele godteriet som foresatt når man har med flere barn på kino.

Footworld vil utviklet en fotballapp som lærer barn og unge triks- og fotballferdigheter.

Vi gratulerer PopDrink UB med seieren!