Hjertelig velkommen til et nytt skoleår på F21
Vi gleder oss til skolestart!
De første skoledagene handler om å gi alle en trygg og god oppstart, derfor bruker klassene de første dagene sammen med kontaktlærer, og fokus er på å bli kjent med medelever og skolen.
Her er tid og sted for oppmøte første skoledag og foreldremøter i august:
Oppmøtetider videregående skole, 17.08:
VG1, oppmøte i auditoriet
- 08.30: 1ST A, B, C, D
- 09:00: 1ST E, F, G
- 09.30: 1MK og 1IM
- 10.00: IMT
VG2, oppmøte i auditoriet
- 10.30: 2ST
- 11.00: 2MK og 2IM
VG3, oppmøte i klasserommet
- 09.30 (alle klasser)
Oppmøtetider ungdomstrinnet, 17.08:
- 09.30: 9.trinn i klasserom. Lærer sender dere en melding om hvilket rom.
- 10.00: 10.trinn i klasserom. Lærer sender dere en melding om hvilket rom.
- 09.30: Mottak 1 og 2
- 10.00: Alfa
Foreldremøter
VG1, oppmøte i auditoriet
Torsdag 20.08
- 17.00: 1ST A-D
- 18.00: 1ST F-G
Mandag 24.08
- 17.00: 1MK
- 18.00: 1IM
VG2 og VG3, oppmøte i auditoriet:
- 2IM, onsdag 26.08 kl. 17.00
- VG2, ST og MK, torsdag 27.08 kl. 17.00
- VG3, ST og MK, torsdag 27.08 kl. 18.00
Ungdomsskolen, møter i klasserommet:
- 09. trinn, torsdag 27.08 kl. 18.00
- 10. trinn, torsdag 02.09, kl. 18.00
Mer informasjon kommer.
Alle nye elever må ta med utfylt lånekontrakt for bøker og PC/Mac. Dette gjelder alle elever på VG1, og nye elever på VG2 og VG3. Skjemaene finner du ved å følge denne lenken.
Elever på VG1 som har forsert i matematikk eller engelsk på ungdomskolen, må sende en e-post med navn og fag som skal forseres til skolen på e-post postmottak.fyrstikkalleen@osloskolen.vgs.no innen fredag 07.08.
Vi gleder oss til å møte dere!
