Miljøarbeidere og elevteam på F21

Vi miljøarbeidere jobber for å skape trivsel, sørge for at elevene føler seg trygge og har det bra når de er på skolen.

Elevene er hjertelig velkommen på kontoret vårt når som helst. Hver dag før skolen begynner, i friminuttene, og når de er ferdig på skolen er elever innom.

Vi legger til rette for en aktiv og sosial hverdag for elevene, vi har blant annet:

• PS4 med mange spill
  • Brettspill
  • Filmer
  • E-sport turneringer
  • Sjakkturnering
  • Skattejakt
  • Elevlunsj
  • Klasseturer
  • Konkurranser

Det er mange som er innom fordi de trenger noen å snakke med

Som ungdom er det mange oppturer og nedturer i livet. Det kan for eksempel være at de har det vanskelig hjemme eller på skolen, gruer seg til en prøve eller sliter med motivasjon til å gå på skolen eller andre ting. For andre kan det går bra og de vil dele gleden med andre. Vi er her for alle elever i alle situasjoner.

Instagram & Snapchat kontoen
Vi har vår egen miljøarbeiderkonto på Instagram og Snapchat, her kan elvene kontakte oss om ting de vil snakke om eller lurer på.

• miljoarbeidern

Snapchat:

• milarbeider19
  • f21charlotte

Instagramkontoen brukes til å legge ut informasjon om forskjellige eventer som foregår på F21. Som for eksempel turneringer, konkurranser, Oscars kino og mye mer.

Bussad Adam Berg
Nærværskoordinator
bussad.berg@osloskolen.no

Charlotte Berg Jespersen:
Miljøarbeider
E-post: chalh1108@osloskolen.no  (permisjon)

Sohail Ashraf
miljøarbeider
sohail.asraf@osloskolen.no

Har ansvar for å følge opp elever med høyt fravær. Planlegge og tilrettelegge for at alle skal ha en trygg og fin læringsarenaer i og utenfor skolen. Målet er å gi elevene relevant, praktisk og variert opplæring for å øke tilstedeværelse, skape tilhørighet og gi gode mestringssituasjoner i skolehverdagen. Nærværskoordinatoren er del av skolens elevteam.